Online Supporter B.V.

Our company is situated in Twello. A central place in the Netherlands with a good connection to railway and highway.

Contact us for more information »

Jaguar Landrover Benelux

International company. We deliver dealer support/ fleet management systems for several departments

Contact us for more information »

Mechan Groep

International company/ importer of main tracktor brands as Fendt; Massey Fergusson and Valtra. We dilver several solutions such as customer portal; parts shop and dealer shops

Contact us for more information »

Royal Reesink

International company with more than 2500 employees. We deliver several online support. Such as middleware with MS Dynamics; Parts shops; dealer portals etc

Contact us for more information »

Royal Cosun

An Agro Industrial coorperation. We work for several daugthercompanies as Suikerunie; IRS and Duynie

Contact us for more information »

Holland Food Service

Total food supplier of several sectors as healthcare. We deliver several tools. As e-learning.

Contact us for more information »

Fayat Group

International company, active in many branches. Such as environmental. We deliver several tools. Such as an european dealer portal and avanced parts shop tools with interactive technical drawings.

Contact us for more information »

Bedding House

Manufacturer of textiles. Known from brands as AUPING; vtwonen; KAAT Amsterdam.

Contact us for more information »

LOC 7000

Full service event partner. Has it's roots in Mojo Concerts. We deliver several tools.

Contact us for more information »

Grolleman Coldstore

Grolleman Coldstores is an all-round service provider for companies that want to have their products packaged, chilled, frozen and/or stored. We deliver several solutions. Such as a website.

Contact us for more information »

/ Dynamics 365 & Online Supporter

Microsoft Dynamics 365 is dé totaaloplossing voor bedrijfssoftware in de cloud. Deze software bestaat o.a. uit CRM en ERP. Je betaalt slechts voor wat je nodig hebt. Online Supporter is Customer Engagement-expert en fan van de CRM-software in Dynamics 365. Online Support integreert de CRM-software naadloos met Office 365 en/of andere ERP-systemen. Dynamics 365 biedt de volgende CRM-apps ter ondersteuning van klantgedreven bedrijfsprocessen:

Verkoop

Maak klantrelaties winstgevend. Betrek digitale intelligentie bij iedere deal. Geef persoonlijke aandacht aan je klanten en creëer langdurige relaties.

Marketing

Creëer betekenisvolle klantervaringen. Verzorg gepersonaliseerde ‘content marketing’ m.b.v. Adobe Marketing Cloud en Dynamics 365.

Service

Verbeter Klantenservice én Field Service via een enkele, uniforme ervaring. Dit zorgt voor een end-to-end-service op al je communicatiekanalen.

Projecten

Maak projectactiviteiten productiever door mensen, processen en technologie samen te brengen binnen één geïntegreerde ervaring.

Making change possible!

/ Enkele CRM-feiten op een rij

€5
..geeft CRM terug voor elke €1 uitgegeven
90%
..van bedrijven met meer dan 10 werknemers gebruikt CRM software.
25%
..meer productiviteit onder verkopers door CRM op mobiele apparaten.
50+%
..stijging van klanttevredenheid door implementatie van Dynamics 365 CRM.

/ Office 365 & Online Supporter

Office 365 maakt het mogelijk om altijd, overal, veilig en met elk apparaat gebruik te maken van de vertrouwde Microsoft Office software. Daarnaast kun je eenvoudig bestanden delen, samenwerken en efficiënt communiceren. Dit verhoogt de productiviteit en plezier van het werken in teams. Online Supporter ondersteunt organisaties bij het effectief inzetten van Office 365. Welke ‘apps’ bieden toegevoegde waarde en welke licenties horen hierbij? Hoe om te gaan met Exchange Online VS Exchange On-premises? Is een ‘hybride’ mailsetup mogelijk etc.? Online Supporter is de juiste partner om deze vragen te beantwoorden en inrichting hiervan te verzorgen. Verder positioneert Online Supporter, Microsoft SharePoint en Microsoft Teams als het centrum van de ‘digitale werkplek’.

/ Implementatie

Online Supporter hanteert de volgende beproefde werkwijze voor zowel kleine als grote Microsoft Dynamics 365 (CRM-)implementaties:

Requirementscheck + Datamodel

Inventarisatie van bedrijfsprocessen, functierollen en requirements. Het resultaat betreft een datamodel als baseline voor de implementatie.

Realisatie Inrichting Dynamics 365

Het datamodel en de requirements in scope zijn leidend voor daadwerkelijke realisatie van Dynamics 365 CRM.

Rapportages & Dashboards

Op welke data wilt u sturen? Inspire Consultancy creëert overzichtelijke rapportages & dashboards.

Import van klantdata

Inspire Consultancy maakt Excel-importsjablonen voor datamigratie. Daarnaast is volautomatische datamigratie mogelijk.

Training eindgebruikers

Training op maat en verzorgd op klantlocatie. Een interactieve training, met een attractief karakter, heeft een gunstig effect op de adoptiegraad!

Onderhoud & Beheer

Verschillende SLA’s voor het in beheer (functioneel als technisch) nemen van CRM-implementaties.

/ Referenties

Online Supporter heeft voor onderstaande klanten Dynamics 365 CRM-implementaties verzorgd, met integratie van Office 365. Naast implementatie en onderhoud & beheer, bieden wij ook business consultancy op klantgedreven bedrijfsprocessen.

/ We're hiring!

Front-end developers

Being a Front-end developer is all about converting designs to functional code.
Requires in-depth knowledge about HTML, CSS, JavaScript/jQuery, PHP, MySQL, platforms like Laravel and E-commerce-solutions like Magento.

  • Build templates and pages using primary front-end languages
  • Create animations in HTLM/CSS/jQuery

Back-end developers

Back-end developers convert all that is stored in the database to our screens.
Just like the front-end developers, this job requires in-depth knowledge about HTML, CSS, JavaScript/jQuery, PHP, MySQL, platforms like Laravel and E-commerce-solutions like Magento.

  • Design Databases
  • Develop the core-functionality for various platforms and solutions

Customer service

abc

  • abc
  • abc